Συχνές ερωτήσεις
1. Τι πληρώνει κανείς για τα προϊόντα μας;
Οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται, επί αντικαταβολή, μεσω της ταχυμεταφορικής ACS.
Δεν επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής και συσκευασίας, για παραγγελίες μεγαλύτερες των € 100,00.
Για παραγγελίες μικρότερες των € 100,00 επιβαρύνεστε με € 6,90 για τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας.
2. Οι κατασκευές είναι έτοιμες ή συναρμολογούμενες;
Οι κατασκευές μας δεν είναι συναρμολογούμενες.
Στις συσκευασίες των κατασκευών μας, θα βρείτε:
- Ακατέργαστα όλα τα υλικά που χρειάζονται για την ολοκλήρωσή τους (ξύλα, βίδες, καρφιά, moter, κλπ.) εκτός από κόλλες, εργαλεία, μπαταρίες και χρώματα.
- Λεπτομερή σχέδια και οδηγίες.
Για την ολοκλήρωση της κατασκευής, θα πρέπει:
- Να μεταφερθούν τα σχέδια στα υλικά.
- Τα υλικά, να κοπούν, να διαμορφωθούν και να τρυπηθούν, σύμφωνα με τα σχέδια, ή να τροποποιηθούν ανάλογα με την φαντασία σας.
- Τα διάφορα κομμάτια της κατασκευής να βιδωθούν, να καρφωθούν, ή να κολληθούν μεταξύ τους.
3. Πώς μπορεί κανείς να παραγγείλει τα προϊόντα μας;
Όσοι ενδιαφέρονται να προμηθευτούν τα προϊόντα μας, μπορούν να το κάνουν με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.tallos.gr
- Με email στην διεύθυνση: info@tallos.gr
- Τηλεφωνικώς στο: 23320 299 98 (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 14:00 και 17:30 - 21:00)
- Με fax στο: 23320 52322
- Ταχυδρομικώς, στέλνοντάς μας επιστολή στην διεύθυνση:
Tallos Εκπαιδευτικά
1ο Χιλ. Νάουσας - Σ.Σ. Νάουσας
ΤΚ: 59200 Νάουσα
Σχετικά με παραγγελίες Σχολείων ή Μαθητών:
Σε κάποια σχολεία αναλαμβάνει ο καθηγητής του μαθήματος να συμπληρώσει το δελτίο παραγγελίας.
Σε άλλα σχολεία, αναλαμβάνει κάποιος μαθητής, σε συνεργασία με τον γονέα του, κατά τμήμα.
Τέλος υπάρχουν σχολεία που ο καθηγητής ενημερώνει τους μαθητές και αυτοί, μόνοι τους ή σε ομάδες, επικοινωνούν μαζί μας.
4. Ο ΦΠΑ περιλαμβάνεται στις τιμές που εμφανίζονται στα προϊόντα;
Σε όλες τις τιμές του καταλόγου μας περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
5. Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα;
Εκτός απροόπτου (απεργίες μέσων μεταφοράς, εορτές, αργίες κλπ) παραλαμβάνετε το προϊόν που παραγγείλατε
- σε 2 εργάσιμες μέρες (για την ηπειρωτική χώρα) και
- σε 3 εργάσιμες (για την νησιωτική).
6. Πώς είμαι βέβαιος ότι λάβατε την παραγγελία που σας έστειλα μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος;
Αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, ελέγξτε τα mail σας.
Θα πρέπει να σας έχει αποσταλεί email επιβεβαίωσης, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία σας, όπου θα αναφέρεται:
Η ημερομηνία και ή ώρα αποστολής,
τα στοιχεία σας,
τα προϊόντα και το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας.
Αν δεν λάβετε άμεσα, με την αποστολή της παραγγελίας σας, email επιβεβαίωσης σημαίνει ότι η παραγγελία σας ΔΕΝ παραλήφθηκε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο: 23320 299 98 ή να με email: info@tallos.gr
7. Αντικατάσταση κι Επιστροφές Προϊόντων:
Για να γίνει Αντικατάσταση ή Επιστροφή υλικών και προϊόντων μας θα πρέπει να επικοινωνήσετε (τηλεφωνικά, με fax ή με email) μαζί μας και να σας ενημερώσουμε για την αποδοχή ή όχι του αιτήματός σας.
Διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης εφόσον:
- έχει περάσει μία εβδομάδα από την ημερομηνία που παραλάβατε το προϊόν,
- έχει ανοιχτεί η συσκευασία και έχει κατεργαστεί μέρος του περιεχομένου της.
Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα αποστολής συσκευασίας ΔΕΝ επιβαρύνουν εμάς (τόσο από εμάς προς τον πελάτη, όσο κι από τον πελάτη προς εμάς).
Δεν ευθυνόμαστε για τυχόν τυπογραφικά λάθη